Ευχαριστήριο προς Αναγέννηση Κολινδρού!

Μετα από το πολύ σύντομο χρονικό διάστημα στο οποιο ήμουν στην Αναγέννηση Κολινδρού αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω: 


- Τους συμπαίκτες μου, με τους οποίους μέσα από τις ιδιαιτερότητες της χρονιάς προσπαθήσαμε από κοινού για την πρόοδο της ομάδας κάτι το οποίο το καταφέραμε σε μεγάλο βαθμό, άνοδο στην Α' ερασιτεχνική κατηγορία!
- Την διοίκηση, που από το πρώτη έως την τελευταία στιγμή ήταν δίπλα μας, και ανέλαβαν το δύσκολο έργο να παρουσιάζετε η ομάδα αξιόμαχη, και εδώ να ευχαριστήσω ξεχωριστά τον πρόεδρο κ. Γλυκο Γεώργιο για όλα όσα έκανε και κάνει για την ομάδα!
- Τον προπονητή μου, κ. Τζιώκα Ηλία που με εμπιστεύτηκε από την πρώτη στιγμή και έδειξε να βασίζεται σε μένα!
-Τέλος, ευχαριστώ όλους τους φιλάθλους της Αναγέννησης Κολινδρού, που από το πρώτο  διάστημα, με έκαναν να αισθανθώ οικεία, σαν να βρίσκομαι στο χωριό μου.'' 
....Εύχομαι τα καλύτερα αγωνιστικά αποτελέσματα στην ομάδα, Θα μου δίνουν χαρά μαθαίνοντας τα και επειδή υπήρξα μέλος της έστω για λίγο καιρό, αλλά και επειδή αυτό θα δίνει χαρά, στους προσωπικούς φίλους που ήδη έκανα στον Κολινδρό! 



Εις το επανιδείν τσακάλια



Γιώργιος Σπανός 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού