Ευχαριστήρια δημοσίευση της κυρίας Τζιτζιλή Αμαλίας

-Τα συναισθήματα μου πολλά μετά από μία δύσκολη προεκλογική προσπάθεια, ενός έντιμου, ηθικού, αξιοπρεπή και δυναμικού αγώνα με τελική ανάδειξη του επικεφαλής κ. Κώστα Κουκοδήμου, του συνδυασμού που ανήκω "ΕΚΚΙΝΗΣΗ", ως νέου δήμαρχου Κατερίνης και την δικιά μου ανάδειξη σε πραγματικά τιμητική υψηλή θέση κατάταξης μεταξύ των υποψήφιων δημοτικών συμβούλων Κατερίνης. 



-θα ήθελα αρχικά να ευχαριστήσω τον επικεφαλή και νέο εκλεγμένο δήμαρχο Κατερίνης του συνδυασμού "ΕΚΚΙΝΗΣΗ" κ. Κώστα Κουκοδήμο για την τιμητική πρόταση που με εμπιστεύτηκε με την επιλογή του να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του.Τον συγχαίρω θερμά για την εκλογή του και εύχομαι ολόψυχα να έχει υγεία, ψυχική δύναμη και φώτιση από το Θεό για να υλοποιήσει όσα υποσχέθηκε στην τοπική αυτοδιοίκηση.

-Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συνδημότες, φίλους, συγγενείς, γνωστούς και αγνώστους για την εκτίμηση, αγάπη, εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και με τίμησαν με την ψήφο τους, ωστόσο ευχαριστώ και όσους για κάποιο λόγο δεν μπόρεσαν να με τιμήσουν.

-Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω στην οικογένεια μου, στον αδερφό μου, σε συγκεκριμένα πρόσωπα που ανιδιοτελώς βοήθησαν και σε έναν μοναδικό-ξεχωριστό άνθρωπο για εμένα που πάντα μου δίνει δύναμη και συμπαραστέκεται σε κάθε νέο μου εγχείρημα.

-Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όσους έχουν εκλεγεί και σε όλους εκείνους που δεν έχουν εκλεγεί αλλά η συμμετοχή τους ήταν πολύ σημαντική για την ανάδειξη του νέου Δημάρχου Κατερίνης.

-Συγχαρητήρια στους υποψήφιους όλων των δημοτικών & τοπικών συνδυασμών για τον δύσκολο αγώνα και την μεγάλη προσπάθεια τους.

Με εκτίμηση & ευγνωμοσύνη,
ΤΖΙΤΖΙΛΗ ΑΜΑΛΙΑ"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού