Γενέθλια σήμερα για το Korinosnews.

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από τότε που βγήκε  στον ‘’αέρα’’ το korinosnews

Τα συναισθήματά μου αλληλοσυγκρουόμενα….


Εγωιστική χαρά  και αυταρέσκεια για ένα όνειρο που πραγματικά πήρε   σάρκα και οστά.

Χάρη όμως στην  ανέλπιστα ικανοποιητική  ανταπόκριση σας, αντιλήφθηκα το μεγάλο βάρος της ευθύνης απέναντί σας για όσο το δυνατόν εγκυρότερη ενημέρωση.

Αυτή ήταν  άλλωστε και  η κινητήριος δύναμη που μου έδωσε κουράγιο  να συνεχίσω και να παρακάμψω τις όποιες δυσκολίες και να φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας.

Οι προθέσεις μου είναι ανιδιοτελείς και  αλτρουιστικές…  χωρίς σκιές.

Απώτερος στόχος η μεταφορά ειδήσεων απαλλαγμένη από κάθε παραπληροφόρηση.

Σκοπός η διοχέτευση πληροφοριών  που αφορούν  τα παιδιά μας, τον Κορινό, τον δήμο μας, το νομό μας.

Δεν διεκδικώ τον τίτλο του δημοσιογράφου… γιατί απλά δεν είμαι. Είμαι ένας  ταπεινός blogger, που αγαπώ τον τόπο που μεγάλωσα και που μου λείπει αφάνταστα μιας και δεν κατοικώ μόνιμα  στον Κορινό.

Δεν ανήκω σε κόμματα ή αρχές εξουσίας.

Δεν κατευθύνομαι από κανέναν και ούτε είναι στις προθέσεις μου να κατευθύνω κανέναν.

Ευχόμενος οι προθέσεις μου να γινόντουσαν αντιληπτές από εσάς…ήρθαν να μιλήσουν οι αριθμοί και να διαλύσουν τις ανασφάλειές μου.

135.000 προβολές μέχρι σήμερα…

370  περίπου, αποκλειστικοί αναγνώστες καθημερινά…

Αναγνώστες από  Ελλάδα, Γερμανία, Η.Π.Α., Πορτογαλία, Κύπρος, Βουλγαρία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Ιρλανδία, Αυστραλία και Ρωσία.

1.068 μέλη στην ομάδα Κορινιώτικα νέα στο facebook.

Συμπεραστικά, θα τολμήσω και θα πω …μπορούμε και περισσότερα….!!!

Διαδώστε την προσπάθεια… δείτε το ως κοινωνικό έργο.

Σας καλώ λοιπόν όλους, όσους έχετε κάποιο θεσμικό ρόλο σε συλλόγους ή στην τοπική αυτοδιοίκηση, να αποστέλλεται δελτίο τύπου στο email του blog για την άμεση ενημέρωση των απανταχού Κορινιωτών.

Επίσης όσοι έχετε κάποια πληροφόρηση για οτιδήποτε θα μπορούσε να φανεί χρήσιμο έστω και για έναν άνθρωπο, μην διστάσετε να το μοιραστείτε μαζί μου κοινοποιώντας την πληροφορία, ή στέλνοντας μου email για να το κάνω ο ίδιος.

Φυσικά και δεν θα μπορούσα να μην σκεφτώ να ζητήσω συγνώμη αν εν αγνοία μου, έβλαψα κάποιον άμεσα ή έμμεσα με κάποιο δημοσίευμα ή σχόλιο μου.

Τέλος-τέλος θα ήθελα να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την εμπιστοσύνη σας στο blog, αλλά και στην ομάδα Κορινιώτικα νέα στο facebook.

Εύχομαι το blog  και η ομάδα, να ‘’μεγαλώσουν’’ κι άλλο, ώστε:

Να γίνει πιο εύκολη η ενημέρωσή μας.

Να δοθεί βήμα στον κάθε Κορινιώτη

Και στην τελική …..γιατί όχι; να  γίνει  πιο δυνατή η φωνή του Κορινού.


.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δικαιολογητικά αποστρατείας στελεχών Στρατού ξηράς