Ψηφιακό Οργανόγραμμα της Δημόσιας Διοίκησης & Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/ΠΡΟΣ/οικ.17876/17-5-2018 (ΑΔΑ: Ω6Α5465ΧΘΨ-ΠΒΟ) εγκύκλιος του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, με πλήρεις και αναλυτικές οδηγίες για την ορθή εφαρμογή του Ψηφιακού Οργανογράμματος της Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.


Σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4440/2016, δημιουργείται, σε βάση δεδομένων, το «Ψηφιακό Οργανόγραμμα της Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης», στο οποίο αποτυπώνονται η διάρθρωση και η στελέχωση όλων των φορέων του Δημοσίου που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 3 του νόμου αυτού, δηλαδή υπηρεσίες, κεντρικές και περιφερειακές, του Δημοσίου, των Ανεξάρτητων Αρχών, των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) α` και β` βαθμού, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.) και των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), εφόσον ανήκουν στη Γενική Κυβέρνηση όπως εκάστοτε οριοθετείται από την Ελληνική Στατιστική Αρχή στο Μητρώο Φορέων Γενικής Κυβέρνησης. 

Το Ψηφιακό Οργανόγραμμα περιλαμβάνει όλες τις οργανικές μονάδες των ως άνω φορέων, τους υπηρετούντες σε κάθε οργανική μονάδα υπαλλήλους και τα αντίστοιχα περιγράμματα θέσεων εργασίας. 

Ως καταληκτική ημερομηνία της καταχώρησης του οργανογράμματος και των θέσεων και της ανάρτησης των ειδικών περιγραμμάτων θέσεων εργασίας, ορίζεται η 31η Μαΐου 2018. 

Υπογραμμίζεται ότι η μη έγκαιρη ολοκλήρωση των σχετικών προαπαιτούμενων ενεργειών δε θα επιτρέψει την ένταξη του φορέα στο Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας

Για την δημιουργία και διαχείριση του Ψηφιακού Οργανογράμματος δημιουργήθηκε ειδική εφαρμογή, η οποία έχει ενταχθεί στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου (https://hr.apografi.gov.gr). 

Σε αυτή την εφαρμογή ο κάθε φορέας καλείται να αποτυπώσει το οργανόγραμμά του, τις θέσεις προσωπικού που έχουν κατανεμηθεί στις οργανικές μονάδες του καθώς και τα περιγράμματα θέσεων εργασίας αυτών. 

Διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση μεταβολών στη δομή των φορέων και στην κατανομή των θέσεων προσωπικού μετά των περιγραμμάτων τους, λόγω π.χ. έκδοσης νέου Οργανισμού ή τροποποίησης αυτού, το ψηφιακό οργανόγραμμα θα πρέπει να επικαιροποιείται αμελλητί με καταχώριση σε αυτό όλων των σχετικών αλλαγών. 

(Προσοχή: Επειδή η απόφαση κατανομής των θέσεων προσωπικού στις δημόσιες υπηρεσίες και τα νπδδ αποτελεί κανονιστική πράξη, για ελάφρυνση του διοικητικού βάρους που αυτή επιφέρει, η επικαιροποίηση θα πρέπει να γίνεται τουλάχιστον κάθε φορά που πρόκειται να ξεκινήσει ένας κύκλος κινητικότητας). 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δικαιολογητικά αποστρατείας στελεχών Στρατού ξηράς

Ώρες λειτουργίας για το Β' Κοιμητήριο Δήμου Κατερίνης