Μαρία Νικολαΐδου: «Ευχαριστώ από καρδιάς όσες και όσους με τίμησαν με την αγάπη τους και την εμπιστοσύνη τους»

Αγαπητές μου φίλες και αγαπητοί μου φίλοι, Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για τη στήριξη σας στην Ελληνική Λύση αλλά και σε μένα προσωπικά κατά την προεκλογική περίοδο, καθώς και κατά την εκλογική διαδικασία της 21ης Μαϊου και να σας ευχηθώ, η δύναμη που μου δώσατε να σας επιστραφεί πολλαπλά στον καθημερινό προσωπικό σας αγώνα. 




Ευχαριστώ ιδιαίτερα την οικογένειά μου που ήταν συνεχώς δίπλα μου, στήριγμά μου. Δεν υπάρχουν όμως λόγια για να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου που με στήριξαν και με στηρίζουν σε κάθε γωνιά της Πιερίας. 

Η στήριξή τους ήταν για μένα πηγή δύναμης και χωρίς αυτούς δεν θα τα είχα καταφέρει. Σ αυτό το «ταξίδι» έκανα πολλούς νέους φίλους και γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους σε όλη την Πιερία, απέκτησα περισσότερη σοφία και πείρα. 

Ολόψυχα θέλω επίσης να ευχαριστήσω και όλους αυτούς που αν και δεν με γνώριζαν προσωπικά , πίστεψαν όμως σ εμένα και με τίμησαν με την ψήφο τους. Έχουμε εξάλλου ως κοινό την αγάπη μας για την Ελλάδα και τον τόπο μας, την Πιερία. 

Την περασμένη Κυριακή δώσαμε μαζί ένα πολύ σκληρό αγώνα ενάντια στις δυνάμεις που θέλουν να τους Έλληνες αδύναμους, φτωχούς και θεωρούν την Ελλάδα μας δικό τους τσιφλίκι. Προσπάθησαν λυσσαλέα να μας σβήσουν από το χάρτη αλλά δεν τα κατάφεραν, σταθήκαμε όρθιοι. Αυτό το ταξίδι δεν τελειώνει όμως εδώ. 

Μέχρι τις 25 Ιουνίου θα είμαστε όλοι πάλι στον αγώνα για να τα καταφέρουμε καλύτερα. Σας θέλω εκ νέου μαζί μου, να είμαστε ενωμένοι. 

Καλώ επίσης και όλους εκείνους που παρασύρθηκαν με δόλο από τις πολιτικές σειρήνες να έρθουν μαζί μας και όλοι μαζί ενωμένοι, μια ψυχή, μια γροθιά, να διεκδικήσουμε το μέλλον που αξίζει σε μας και πάνω απ’ όλα στα παιδιά μας. 

Σας ευχαριστώ ξανά και ξανά για την εμπιστοσύνη σας! 

Με τιμή, 

Μαρία Νικολαΐδου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού