Η Ιωάννα Αμπεριάδου υποψήφια δημοτική σύμβουλος Κατερίνης με τον συνδυασμό του Θανάση Λιακόπουλου

Η Ιωάννα Αμπεριάδου, κοινωνική λειτουργός, θα είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος Κατερίνης στον συνδυασμό του Θανάση Λιακόπουλου. Μία γυναίκα με μεγάλη προσφορά στον τόπο μας θα τεθεί στην κρίση των δημοτών στις εκλογές του 2019.



Η δήλωση της κ. Αμπεριάδου

«Τα 21 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας μου κοντά στα άτομα με αναπηρίες, μου δίδαξαν την αξία της ανιδιοτελούς αγάπης και προσφοράς. Με αυτές και για αυτές τις αξίες αποφάσισα να βρεθώ στο πλευρό του νέου Υποψηφίου Δημάρχου Κατερίνης Θανάση Λιακόπουλου, τον οποίο εμπιστεύομαι για το ήθος, την ακεραιότητα και το όραμά του. Συμφωνώ με την πρόταση του συνδυασμού μας να μετατρέψουμε την Κατερίνη στην πιο φιλική πόλη στην Ελλάδα για άτομα με αναπηρία και θα αγωνιστώ για να υλοποιήσουμε τη δέσμευση αυτή».



Το σύντομο βιογραφικό της

· Γεννήθηκα το 1971 στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας.

· Είμαι τέκνο πολύτεκνης οικογένειας.

· Το 1989 πέτυχα την εισαγωγή μου στο ΤΕΙ του Ηρακλείου Κρήτης στο τμήμα Κοινωνικών Λειτουργών.

· Από το 1997 εργάζομαι ως Κοινωνική Λειτουργός στη Μέριμνα Παιδιού Κατερίνης

· Είμαι παντρεμένη με τον Γιώργο Στίκο, επίσης Κοινωνικό Λειτουργό

· Έχουμε τρεις γιους, 23, 18 και 9 ετών.


Για περισσότερες πληροφορίες για τον συνδυασμό του Θανάση Λιακόπουλου, είμαστε στη διάθεσή σας στο thanasis.liakopoulos@yahoo.com


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δικαιολογητικά αποστρατείας στελεχών Στρατού ξηράς