Τάσος Κουλακιώτης υποψήφιος τοπικός σύμβουλος Κορινού

Είμαι μόνιμος κάτοικος Κορινού και θα ήθελα και εγώ να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις για την βελτίωση των υπηρεσιών και της γενικότερης εικόνας του τοπου μου. Αξίζουν οι κάτοικοι του Κορινού μας καλύτερη ποιότητα στην καθημερινότητά τους και είμαι πεπεισμένος ότι ο Δήμαρχος μας Σάββας Χιονίδης θα συνεχίσει με επιμονή και θέληση.


Θα είμαι παρών λοιπόν να επικροτώ ότι καλό γίνεται στον τόπο μου, θα παρουσιάζω όποιες προτάσεις έχω για τον Κορινό μας και θα επισημαίνω τις όποιες παραλείψεις.


Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους τοπικούς υποψήφιους του Κορινού καλή επιτυχία να γίνει ένας πολιτισμένος προεκλογικός αγώνας γιατί η επόμενη μέρα θα πρέπει να μας βρει ενωμένους για να αντιμετωπίσουμε τα καθημερινά προβλήματα του Κορινού μας!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δικαιολογητικά αποστρατείας στελεχών Στρατού ξηράς