Η Εκκίνηση δόθηκε. Η Κατερίνη γιορτάζει, η Κατερίνη αλλάζει!

Υπό καταρρακτώδη βροχή η κεντρική ομιλία του υποψήφιου δημάρχου Κατερίνης Κώστα Κουκοδήμου 

Κώστας Κουκοδήμος: 

Η Εκκίνηση δόθηκε. Η Κατερίνη γιορτάζει, η Κατερίνη αλλάζει! 

· Δεν πτοήθηκαν οι Κατερινιώτες που κατέκλυσαν την πλατεία της Κατερίνης σε μια από τις μεγαλύτερες πολιτικές συγκεντρώσεις 



· Οι βουλευτές Γιώργος Κουμουτσάκος και Στέργιος Γιαννάκης χαιρέτισαν εκ μέρους των συναδέλφων βουλευτών του Κώστα Κουκοδήμου που βρέθηκαν από κάθε γωνιά της χώρας στην Κατερίνη – 

Συγκινημένος από την παρουσία του κόσμου που έμενε υπό βροχή στην πλατεία της Κατερίνης ο Κώστας Κουκοδήμος ανέβηκε στην εξέδρα λίγα λεπτά πριν τις 9 το βράδυ πλαισιωμένος από τους υποψήφιους δημοτικούς του συμβούλους και είπε: «Είναι η μέρα που επιβεβαιώνεται αυτό που «βλέπαμε» αυτό που «ακούγαμε» σε κάθε γειτονιά, σε κάθε γωνιά, σε κάθε κοινότητα αυτού του δήμου. Ότι ήρθε η ώρα η Κατερίνη να αλλάξει πορεία! Ήρθε η ώρα η Κατερίνη να αλλάξει σελίδα. Ήρθε η ώρα η Κατερίνη να κάνει μια δυνατή Εκκίνηση. Το νιώθουμε μήνες τώρα. Και σήμερα εσείς, μας σφίγγετε το χέρι. Μας δίνετε δύναμη. Και σας υποσχόμαστε πως αυτή τη δύναμη θα σας την επιστρέψουμε! Γιατί το χρειάζεται η πόλη, γιατί το φωνάζουν τα χωριά μας, γιατί το θέλει, το απαιτεί, το ζητάει ο κάθε δημότης». 

Ο Κώστας Κουκοδήμος παρουσίασε τους κεντρικούς άξονες του προγράμματός του, έδωσε το στίγμα της δημοτικής του παράταξης. 



Μίλησε από καρδιάς και χειροκροτήθηκε από το συγκεντρωμένο πλήθος που παρά την συνεχή βροχόπτωση παρέμεινε στην πλατεία της Κατερίνης: «Δεν κρύφτηκα ποτέ από τα μεγάλα προβλήματα, δεν δίστασα να συγκρουστώ όποτε κι αν χρειάστηκε, δεν λύγισα ακόμη κι όταν κάποιοι έβαλαν τα δυνατά τους γι’αυτό. 

Στην πορεία μου εισέπραξα από τον τόπο μου και τους ανθρώπους του την εκτίμηση, την αγάπη, την υποστήριξη, το χειροκρότημα και την αναγνώριση. Σας είμαι ευγνώμων. Οφείλω και θέλω να ανταποδώσω όσα «κέρδισα» Στον τόπο που γεννήθηκα και ζουν τα παιδιά μου. Και θα το κάνω! Με τη δύναμη σας, και την αγάπη σας, Με μια δυνατή ΕΚΚΙΝΗΣΗ που εσείς θα μου δώσετε. Με ένα άλμα πιο δυνατό από ποτέ! Το είπα σε όλες μου τις ομιλίες σε κάθε γωνιά αυτού του δήμου. Και θα το επαναλάβω όσες φορές κι αν χρειαστεί. Γιατί το εννοώ και το αισθάνομαι. 




Είμαι πολύ περήφανος που σας υπηρέτησα στην κεντρική πολιτική σκηνή, με ήθος και εντιμότητα, συνέπεια και ειλικρίνεια. Θα είμαι περήφανος να σας υπηρετήσω και ως Δήμαρχος Κατερίνης. Κι εσείς θα είστε και πάλι υπερήφανοι για το δήμο σας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους μου που βρίσκονται σήμερα εδώ για να μου δώσουν δύναμη για τη νέα πορεία. Άνθρωποι που είναι για μένα οικογένεια, φίλοι καλοί, συνάδελφοι βουλευτές που από τις θέσεις ευθύνης που θα αναλάβουν θα στηρίξουν αυτόν τον τόπο και θα υποστηρίξουν την επίλυση των προβλημάτων . 



Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που είστε κοντά μου όλα αυτά τα χρόνια, 

Η Εκκίνηση δόθηκε. Η Κατερίνη γιορτάζει. Η Κατερίνη αλλάζει. Η Κατερίνη κοιτάζει μπροστά». 







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δικαιολογητικά αποστρατείας στελεχών Στρατού ξηράς