Δήλωση Δημήτρη Ζησιμόπουλου

Με χαρά και εξαιρετική τιμή για την αποδοχή της πρότασης μου καλωσορίζω στη δημοτική παράταξη ως υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Κατερίνης τον φίλο Δημήτρη Ζησιμοπουλο. 



Καλό αγώνα και καλή επιτυχία Δημήτρη!

Δήλωση Δημήτρη Ζησιμοπουλου

Είμαι αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού ε.α. ,παντρεμένος με την εκπαιδευτικό Σοφία Δαμδούνη. Έχω τρεις κόρες και ζω μόνιμα με την οικογένειά μου στην Κατερίνη. 

Συνδημότες και συνδημότισσες, 

Μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να συμπορευτώ με τον Κώστα Κουκοδήμο στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές έχοντας όραμα -πιστεύω κοινό με όλους εσάς- η Κατερίνη να γίνει η πόλη που όλοι θέλουμε να μεγαλώσουν τα παιδιά μας. 

Έχω τον χρόνο, την εμπειρία και τη διάθεση να εργαστώ για το σκοπό αυτό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού