Με βάση του το κέντρο της Κατερίνης, ο απόστρατος Πολύκαρπος Καρυπίδης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο πλευρό του Θανάση Λιακόπουλου

Ένας από τους πιο χαμογελαστούς δημότες της Κατερίνης, ο απόστρατος αξιωματικός του Στρατού Ξηράς Πολύκαρπος Καρυπίδης, θα είναι υπόψηφιος δημοτικός σύμβουλος στο πλευρό του Θανάση Λιακόπουλου. Άνθρωπος με θετική αύρα, ο Πολύκαρπος είναι παντρεμένος με 2 παιδιά, έναν φοιτητή και έναν επαγγελματία της ποντιακής λύρας.




“Κατοικώντας στο κέντρο της Κατερίνης, βιώνω και εγώ όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν χιλιάδες συνδημότες μου. Ο συνδυασμός μας έχει το συγκεκριμένο πρόγραμμα και τις λύσεις για να μπορέσουμε να αλλάξουμε μία κατάσταση φθίνουσα, σε διαρκή επιδείνωση τα τελευταία χρόνια. Επίσης έχω φίλους και ανθρώπους που με αγαπούν και τους αγαπώ σε κάθε σημείο του Δήμου μας και ξέρω από πρώτο χέρι τις δυσκολίες που βιώνουν. Μπαίνω στη μάχη με αίσθημα ευθύνης, σοβαρότητα και συγκεκριμένη στόχευση: Να λύσουμε τα προβλήματα της καθημερινότητας των δημοτών» δηλώνει ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στη δημοτική ενότητα Κατερίνης.



Εγγυώμαι για τον Θανάση, περήφανος για την ομάδα μας

«Είμαι κοντά στον Θανάση από την πρώτη στιγμή, μιας και τον ξέρω χρόνια. Τον γνωρίζω πολύ καλά και μπορώ να πω ότι εγγυώμαι για αυτόν, για το ήθος και τον χαρακτήρα του, για την εργατικότητά του και την αγάπη του για τον άνθρωπο και την πόλη. Σε αυτό το νέο βήμα, στην προσπάθεια να αλλάξουμε τον Δήμο μας με τον Θανάση μπροστάρη, συστρατεύτηκα από την πρώτη στιγμή και δουλεύω καθημερινά. Είμαι περήφανος για την ομάδα που έχουμε συγκροτήσει και τα μηνύματα που λαμβάνω από τον κόσμο μου δίνουν σιγουριά ότι θα τα καταφέρουμε.



Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!»




Θανάσης Λιακόπουλος

Υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δικαιολογητικά αποστρατείας στελεχών Στρατού ξηράς