Δηλώσεις Δημήτρη Κωνσταντινιδη, μετά το τέλος του αγώνα στο protathlima.com.

Το Protathlima ήταν παρών στη μεγάλη νίκη της Ομόνοιας επί της Ανόρθωσης και συνομίλησε με τον Δημήτρη Κωνσταντινίδη μετά το τέλος του αγώνα.

«Μου δίνει χώρο όταν αγωνιζόμαστε με ρόμβο» και «δεν μου άρεσε που οπισθοχωρήσαμε» ήταν από τις ατάκες που ξεχώρισαν στην ενδιαφέρουσα συνέντευξη του  Δημήτρη Κωνσταντινίδη.



Αναλυτικά όλη η συνέντευξη:

Σημαντική νίκη Δημήτρη σε ένα ντέρμπι. Θεωρείς πως αυτή η εμφάνιση ήταν η κορυφαία μέχρι στιγμής;

«Θεωρώ πως ήταν μια πολύ καλή εμφάνιση αυτό που πρέπει να κρατήσουμε, είναι το μηδέν παθητικό για πρώτη φορά, και για αυτό ήρθε πιο εύκολα η νίκη.

Αυτό που οπισθοχωρήσαμε μετά το 70 δεν άρεσε ούτε σε μένα αλλά και στα υπόλοιπα παιδιά, νομίζω πως δεν υπήρχε λόγος να γίνει αυτό, φυσικά αυτό κάποιες φορές είναι φυσιολογικό. Κρατάμε τη νίκη λοιπόν και συνεχίζουμε.”

Ήταν εντολή να οπισθοχωρήσετε από τον προπονητή σας;     
      
“Όχι δεν υπήρχε σε καμία περίπτωση μια τέτοια εντολή, όπως τόνισα και πριν αυτό βγαίνει ασυναίσθητα στον ποδοσφαιριστή να το κάνει, δεν είναι σωστό αλλά αφού δεν μας στοίχισε τέλος καλό όλα καλά».

Σας είδαμε μετά το πρώτο 20λεπτο να βρίσκεται τον προσανατολισμό σας, τα πατήματα σας θα έλεγα και να κυριαρχείται στον αγώνα. Είναι ένα σημάδι ότι υπάρχει ψυχολογία στην Ομόνοια, υπάρχει οργάνωση…

«Εγώ από την αρχή που ήρθα στην Ομόνοια, είδα μια οργανωμένη ομάδα, μια ομάδα που έχει καλούς ποδοσφαιριστές, που προσπαθεί να παίξει ποδόσφαιρο, όπου για μένα είναι πολύ σημαντικό.

Με την έναρξη του πρωταθλήματος κάποιοι μας είχαν ξεγραμμένους και καταδικασμένους, εμείς συνεχίσαμε με τον ίδιο ρυθμό, τα δίνουμε όλα στις προπονήσεις και εύχομαι αυτό σιγά σιγά να βγαίνει και στο γήπεδο».

Σε βλέπουμε σε αρκετά παιχνίδια να παίζεις σε όλη τη γραμμή, να προωθείσαι αρκετά, λόγω φυσικά του συστήματος-ρόμβου, αυτό σε βολεύει περισσότερο;

«Όποιο σύστημα και να παίζει η ομάδα εγώ προσπαθώ να την βοηθάω τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά, αυτά είναι τα καθήκοντα ενός μπακ.

Παρόλ΄ αυτά όταν η ομάδα παίζει με ρόμβο και επειδή το παιχνίδι ξεκινάει από το κέντρο, εγώ έχω πάρα πολύ χώρο στα άκρα».

Προέρχεσαι από μια πολύ μεγάλη ομάδα σε μια εξίσου μεγάλη, η πίεση του πρωταθλητισμού είναι δεδομένη, τι μπορείς να υποσχεθείς, στον κόσμο της Ομόνοιας που είναι φυσικά απαιτητικός.

«Προσπαθώ σε κάθε παιχνίδι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, όπως έκανα και στον ΠΑΟΚ αλλά και εδώ είναι να βάζω την ομάδα πάνω από το εγώ, μόνο όταν διακριθεί η Ομόνοια θα ξεχωρίσω και εγώ».


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού