Ο Παναγιώτης Σπανός υποψήφιος για το τοπικό συμβούλιο του Κορινού.

Φίλες και φίλοι ονομάζομαι Παναγιώτης Σπανός, κατάγομαι από τον Κορινό Πιερίας και το επάγγελμά μου είναι ιδιωτικός υπάλληλος.



Η συμμετοχή μου στο συνδυασμό του υποψήφιου Δημάρχου Κατερίνης Κώστα Κουκοδήμο, ξεπερνά κομματικές, ιδεολογικές και προσωπικές φιλοδοξίες και έχει ως σκοπό να υπηρετήσει τα συμφέροντα των δημοτών, τα οποία και θα στηρίξω με καθαρό και νηφάλιο λόγο, με εντιμότητα και αξιοπρέπεια. 

Το νεαρό της ηλικίας μου, επιτρέπει να έχω ελπιδοφόρο όραμα για το μέλλον. 


Προσωπικός μου στόχος είναι η ανάδειξη του τόπου μας. 


Αγαπητοί Συνδημότες/σες ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ για ένα «νέο» Κορινό με όραμα και υπευθυνότητα. 


Με τιμή Σπανός Παναγιώτης 
Ιδιωτικός Υπάλληλος 
Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Κορινού 
με τον συνδυασμό του Κώστα Κουκοδήμου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού