Απάντηση του κ. Μορθανάση προς τον κο Τσιαμπέρα και όχι μόνο..

''Αγαπητέ μου Νίκο ασχολήθηκα με τα κοινά για έναν και μόνο λόγο. Όπως ξέρεις, ούτε εργολάβος είμαι, ούτε πουλάω σίδερα, ούτε τσιμέντα, ούτε χρώματα, ούτε θέλω να πάρω μετάθεση, ούτε υπήρξα γραμματέας σε πολιτικά γραφεία, ούτε πληρώνομαι η διαχειρίζομαι χρήματα γι αυτό που κάνω, ούτε έχω υπαρξιακά προβλήματα, ούτε έπεσα με αλεξίπτωτο στον Κορινό και μ έπιασε ξαφνικά ο πόνος για το χωριό μου.. 




Ένας είναι ο λόγος λοιπόν.. Σ αυτό το χωριό γεννήθηκα, το αγαπάω, (ναι το γουστάρω πολύ) και δεν θα επιτρέψω (όσο περνάει από το χέρι μου) καμία ασέλγεια εις βάρος του.. Προφανώς δεν με ξέρεις καλά και σε καλώ να έρθεις να γνωριστούμε, αφού ανακαλέσεις ότι προσπάθησα να εξαπατήσω τούς συνδημότες μου.. 

Συμβουλή μου (σαν μεγαλύτερος), μη γράφεις πράγματα που δεν στέκουν γιατί εκτίθεσαι στους Κορινιώτες.. Τώρα αν έχεις με άλλους προβλήματα και κόντρες δικό σου θέμα.. 

Από όσα έγραψες κρατώ το ότι θα είσαι μαζί μας για μια καλύτερη πρόταση. Δεν θα μπω στην διαδικασία να διαγωνιστώ μαζί σου (στο ποιος θα πει την καλύτερη ατάκα) για λόγους εντυπωσιασμού.. 

Το ότι ήσουν λιγάκι απολογητικός και προβληματισμένος για την απόφαση που πήρες μου άρεσε.. Σε περιμένω, το τηλέφωνο μου το ξέρεις''...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού