Συνέντευξη της Δωροθέας Ποιμενίδου στον Βασίλη Μόραλη, μέλος του μη κερδοσκοπικού σωματείου Vision Network Athens

Αναδημοσίευση από www.flash.gr

«Είμαι 26 χρονών και κατάγομαι από τον Κορινό Πιερίας. Τα τελευταία χρόνια ζω στη Θεσσαλονίκη και είμαι φοιτήτρια τους τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής στο Α.Π.Θ. Γεννήθηκα με φωκομέλεια, μία γενετική δυσπλασία και μη ανάπτυξη των κάτω μου άκρων. Από 1 έτους φοράω τεχνητά μέλη και η ζωή μου κυλάει έκτοτε με αυτή την σταθερά. Είμαι Πρωταθλήτρια στην τοξοβολία αγωνιζόμενη με Α.με.Α. και αρτιμελείς, με εθνικές διακρίσεις, συμμετοχή στους Παραολυμπιακούς Αγώνες στο Ρίο το 2016 και μέλος της Παραολυμπιακής Ομάδας».


Συνέχεια του άρθρου στην παρακάτω σελίδα: www.flash.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γεωργάκης Ολύμπιος Λόφου-Θερμαϊκός Κορινού 1-0 To γκολ-επίμαχη φάση του αγώνα

Δικαιολογητικά αποστρατείας στελεχών Στρατού ξηράς