Συνέντευξη Μανώλη Μαρούλα στο μουσικό site newsmusic.

Ο Μανώλης Μαρούλας παραχώρησε συνέντευξη στο http://newsmusic.gr/. Απολαύστε αυτούσια την συνέντευξη.


Καταρχάς πες μας λίγα λογία για σένα.

Είχα αγάπη για την Μουσική και μεγαλώνοντας απέκτησα ιδιαίτερη κλίση προς το HipHop . Μ άρεσε ολη η φάση και ξεκίνησα γράφοντας στίχους σε αυθόρμητες στιγμές γιατί άπλα με έκφραζαν. Ασχολήθηκα επίσης με την τέχνη του Γκράφιτι για αρκετό καιρό μέσα στα εφηβικά μου χρονιά, συνδυαστικά με την Ραπ μουσική.

Από που ξεκίνησες και ποιο ήταν το κίνητρο για την πρώτη σου ιδέα?

Ξεκίνησα γράφοντας το πρώτο μου τραγούδι σε ηλικία 14 χρονών επηρεασμένος από διάφορα γεγονότα που μου είχαν συμβεί τότε και αυτό ήταν το ερέθισμα για να συνεχίσω. Είχαμε ένα μικρό συγκρότημα το οποίο έσπασε και εδώ και έναν χρόνο έχω κάνει καθαρά ένα νέο ξεκίνημα με ποιο δουλεμένο υλικό.

Τι ετοιμάζεις αυτό τον καιρό?

Έχει γίνει μια προσπάθεια να κάνω ένα ολοκληρωμένο άλμπουμ με κομμάτια που ακόμα το δουλεύω στο στούντιο. Ήδη ολοκληρώνεται και περιέχει κομμάτια τα όποια είναι βασισμένα σε σημαντικά σημεία τις ζωής μου και γενικά αυτό που βιώνουμε όλοι σήμερα. Ο λόγος που το ξεκίνησα όλο αυτό ήταν η κοπέλα μου , που με παρότρυνε να κάνω αυτό το νέο ξεκίνημα

Το ψευδώνυμο Greca πως πρόεκυψε?

Αυτό το όνομα το πήρα από τον αγαπημένο μου σκύλο που είχα τότε. Ταγκαρα τοίχους εκείνο τον καιρό μου άρεσε και το κράτησα.!

Το «Είναι άγγελοι» τι σημαίνει για σένα?

Αυτό το κομμάτι το έχω γράψει για τον παππού μου που τον είχα πολύ αδυναμία και πέθανε από καρκίνο .Ήθελα να το μοιραστώ με όλον τον κόσμο για να εκφράσω άτομα που χάνουν αγαπημένους ανθρώπους καθημερινά από κοντά τους όπως επίσης ήθελα να περάσω και το μήνυμα για τον σεβασμό προς την τρίτη ηλικία.


Τι ειναι το «Sone productions»

To «Sone productions» Στην ουσία είμαστε εμείς. Όταν λέω εμείς εννοώ εμένα και τον Αλέξη Ιγνατιάδη (Sone) με τον οποίο συνεργαζόμαστε για να γίνουν τα κλιπς και γενικά όλα τα project. Υπάρχει και κανάλι στο youtube που ανεβαίνουν οι νέες μας δουλειές https://www.youtube.com/user/napster585

Σε τι πιστεύεις?

Στη δύναμη στην αγάπη και την πίστη που μας χαρίζει ο θεός

Τώρα με τι ασχολείσαι?

Προς το παρόν σπουδάζω μηχανολογία και την μουσική την έχω σαν τρόπο ζωής και σαν χόμπι.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού