Παναγιώτης Σπανός: Υπέβαλε την παραίτηση του από την υποψηφιότητα στο τοπικό συμβούλιο Κορινού

Ανακοίνωση Παναγιώτη Σπανού:

Επειδή είμαι γνήσιος και επειδή δεν έθεσα σε υποψηφιότητα τον εαυτό μου για το συμφέρον μου, ανακοινώνω την αποσυρσή μου από το δικαίωμα της ψήφου! 



Ως ενεργό μέλος του Μορφωτικού Συλλόγου Νέων Κορινού χθες είχαμε τον ετήσιο χορό μας! Προς μεγάλη έκπληξη στελέχη της παράταξής μου (ανεφέρομαι σε τοπικούς υποψηφίους) δεν τίμησαν τον ετήσιο χορό μας! 

Ανακοινώνω την παραίτηση μου από υποψήφιος τοπικός σύμβουλος! 

Αποσύρομαι με το κεφάλι ψηλά!


Υγ1: Όταν δεν υπάρχει στήριξη προεκλογικά πώς να πιστέψω σαν νέος στήριξη μελλοντικα;

Υγ2: ειναι προσωπική παραίτηση και δεν έχει να κάνει με τον κ. Κουκοδήμο που συνεχίζω να τον θεωρώ κατάλληλο άνθρωπο

Υγ3: ως νέος θα αντιδράσω και δεν θα σταματήσω τον αγώνα για ένα καλύτερο μέλλον στον τόπο μου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού