Υποψήφια τοπικός σύμβουλος Κορινού η Παρθένα(Νόπη) Παπαδοπούλου

Καλωσορίζουμε στην "Εκκίνηση" την Παρθένα (Νόπη) Παπαδοπούλου, νοσηλεύτρια που αποφάσισε να ενώσει μαζί μας τις δυνάμεις της ως υποψήφια Σύμβουλος στην Κοινότητας Κορινού.



Καλό αγώνα Νόπη! 


Παρθένα (Νόπη) Παπαδοπούλου

Αποδέχθηκα με ιδιαίτερη χαρά την τιμητική πρόσκληση του Κώστα Κουκοδήμου και θα είμαι υποψήφια τοπική Σύμβουλος Κοινότητας Κορινού στις προσεχείς Αυτοδιοικητικές Εκλογές.

Εργάζομαι στον τομέα της Υγείας ως ΤΕ Νοσηλεύτρια. Είμαι παντρεμένη με τον Βασίλη Αναστασιάδη και έχω 3 ανήλικα παιδιά. Οραμά μου είναι σε συνεργασία με τον Κώστα Κουκοδήμο, να δώσω τον αγώνα μου για να βοηθήσω τον τόπο καταγωγής μου. 

Ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας για να μπορέσω να εργαστώ δυναμικά στο πλευρό του, και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό για τον τόπο μας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις Μνήμης για την Γενοκτονία του Θρακικού Ελληνισμού